Feb. 06.

Pidamos a @somosyoigo a factura en galego

img_5647 
É moi sinxelo, enviar por DM (mensaxe directo) en twitter a @somosyoigo o texto que engado ao final desta nova, que por certo é de @skrizlu (adaptado dun da @amesanl).

  
Semella que o conseguimos, pero esperemos antes de saltar de alegría!

De todas formas xa sabemos que a presión ás compañías funciona, así que xa sabedes, a darlle, e para iso A Mesa ten traballo adiantado que podedes ver na seguinte ligazón.

Ah! Podedes ler a nova tamén no Sermos 

Texto citado enviado a Yoigo.

Buenos días:

La ley 1/2010 establece, en su disposición adicional sexta, que todos los prestadores de servicios que operen en el territorio de la comunidad autónoma gallega “con independencia del lugar de establecimiento originario” deberán respetar el marco legal vigente en materia lingüística. La norma estipula que estas empresas “favorecerán la normalización progresiva del uso del gallego en la prestación de sus servicios y deberán ofrecer a sus destinatarios la posibilidad de mantener la comunicación oral y escrita en lengua gallega”.

Esta norma legal, sumado a los párrafos 3 e 4 del art. 10 de la Carta Europea de las Linguas Rexionais ou Minoritarias, supone un amparo de primer nivel para el ejercicio de nuestros derechos lingüísticos ante las empresas prestadoras de servicios, como los telefónicos. Por eso, amparándome en la citada ley, solicito que se incluya al GALLEGO como idioma para facturas,consultas telefónicas y demás.

Un cordial saludo dun cliente.

Por Onosolar | Publicado en Lingua, Queremos Galego | Comentarios e Trackback pechados